fbpx

Reviews voor Keukendeurtjes Af Fabriek.nl

Nou ja, de vraag is eigenlijk: waarom zie ik nergens reviews of ben je niet aangesloten bij een beoordelingssite?

Ja dat is een logische vraag: waarom nergens reviews?
Het gekke is: ik heb nooit de behoefte gehad om lid te worden van een of ander beoordelingssysteem.
Die gasten vragen een aardig bedrag om vervolgens met de emailadressen die ik van mijn klanten heb, een email te sturen met de vraag: “Ben je tevreden over de service die Henk-Jan levert?”

Elke dag komen er een aantal bestellingen binnen.
Bij 3 op de 100 gaat er wel eens wat mis: Een collega heeft een potboring vergeten, er is een greep te weinig geleverd, of als iemand in 1 bestelling 2 verschillende kleuren heeft besteld, zal je net zien dat we dat over het hoofd hebben gezien en alles in 1 kleur leveren. Wat het ook is: als wij iets stoms hebben gedaan, lossen we dat natuurlijk direct onder service op.
Er is ook wel eens een klant die zich vergist.

Ik weet het, je kunt het je niet voorstellen, maar het gebeurt.

Een enkeling komt laag over en geeft ons de schuld van iets wat tie zelf heeft gedaan.
Gelukkig hebben we dat in de voorwaarden inmiddels afgevangen: jij als besteller bent verantwoordelijk voor je bestelling.
In de afgelopen 3 jaar heb ik 2 van die situaties gehad.

Waarom geen reviews dus?
Tja, ik krijg wel eens emails van klanten die zeggen tevreden te zijn, maar als ik daar nou een pagina van maak, wie zegt jou dan dat die ‘reviews’ echt zijn. Klanten sturen ook before en after foto’s, maar die zijn niet altijd vanuit een hoek gemaakt, zodat we die makkelijk kunnen delen.
En dan hebben we een pagina met namen van mensen die beweren tevreden zijn, ga jij die namen op FB of Insta opzoeken om te zien of die mensen bestaan, en als ze bestaan, ga je dan vragen of ze inderdaad deurtjes hebben gekocht?

Precies.

Omdat ik de betaling laat afhandelen door Paypro, ben ik (net als elk ander e-commerce bedrijf) verplicht om in de footer de Iban, BTW en KvK gegevens te plaatsen.
Maar ja, een oplichter kan ook een KvKnummer hebben, maar check voor de zekerheid even dat nummer online.
De KvK en Graydon hebben vast wel wat te melden.

In het verhaal achter KeukendeurtjesAfFabriek.nl, dat je in de footer vindt, lees je iets meer.

De meest veilige manier van zaken doen?
Niet bestellen.

Het daarna meest veilige?
Met je creditcard bestellen.
Die optie heb ik expres toegevoegd voor mensen die gebruik willen maken van de verzekering van de creditmij.
Kost mij 7% per creditcard-bestelling, maar als dat veiligheid biedt, dan moet dat maar.

En daarna?
Gewoon betalen via iDeal.
Als je door mij wordt opgelicht heb je nu voldoende info voor Radar en andere TV programma’s, én je hebt een goed verhaal op verjaardagen.
Dat is misschien ook wel wat waard.

Misschien lijkt het nu alsof ik de draak steek met jou vraag.
Dat is niet zo, ik begrijp dat je even wilt weten of je er goed aan doet je bestelling door te geven.
Ook ik heb wel eens op Marktplaats een kat in de zak gekocht, dus het is goed om voorzichtig te zijn.

Meer kan ik er niet van maken.

Vind je dit een stom verhaal, stuur dan een email naar support@ en vertel me waarom je dit zo stom vindt. Misschien heb ik dan een beter verhaal. Misschien ook niet, maar die beoordeling laat ik aan jou over.

Gedoe met kleuren

In het weekend van 1/2 oktober breid ik het assortiment uit met nieuwe kleuren.
Omdat het nogal een werkje is, kan het zijn dat je bij het ene deurtje al wel “Kleur X” ziet staan, en bij een ander nog niet.

Het kan vast slimmer, maar soms is het lekker om wat aan te klooien, dus dat gebeurt dit weekend.

Het waait hard. Ik had kunnen gaan kiten, maar omdat ik dat niet kan, staat dit weekend in het teken van de nieuwe kleuren, zodat jij lekker kan surfen voor de nieuwe looks van je keuken. 🙂

KORTING?

Tijdelijke Actie: “Voor wat, hoort wat”.

Bij besteding van € 395,00 of meer, nemen wij de verpakkings- en transportkosten voor onze rekening.
Bij besteding van € 850,00 of meer, krijg je automatisch 10% korting.
Bij besteding van € 1.400,00 of meer, krijg je automatisch 15% korting.

Die korting verschijnt vanzelf in je winkelmand zodra je het benoemde bedrag behaalt.

 

Wow, dat is gaaf. Bedankt!